Jadłospis diety norweskiej – 1 tydzień




Poniższa tabela zawiera jadłospis tylko na 7 dni diety.

Po tym czasie będziesz w stanie stwierdzić czy jest to dieta odpowiednia dla Ciebie.

Pełny cykl diety trwa 14 dni i jest ona wtedy najbardziej skuteczna.

Jadłospis na kolejne 7 dni jest dostępny pod tym linkiem . Jeśli po pierwszych 7 dniach czujesz sie dobrze, gorąco zachęcamy do jej kontrynuowanie w celu osiągnięcia najlepszych efektów.

Przejdź do drugiego tygodnia
DzieńŚniadanieII ŚniadanieObiadKolacja
13 jajka3 jaja, grejpfrut, herbata lub słaba kawa;3 jaja, surówka warzywna bez sosów i oleju, kawa lub herbata i 1 kromka chlebaX
21-2 jajka1-2 jaja, grejpfrut, herbata lub kawa;mięso wołowe gotowane, pomidor, seler naciowy, ogórki i inne warzywa, kawa lub herbata.X
31-2 jajka1-2 jaja, gotowany szpinak z łyżką jogurtu 2 kotlety z kurczaka lub jagnięciny, seler naciowy, pomidor, ogórki i inne warzywa, herbata lub kawa.X
41-2 jajkasurówka z warzyw, grapefruit, kawa lub herbata1-2 jaja, ser biały, gotowany szpinak, kromka chleba.X
51-2 jajkajaja, szpinak, kawa lub herbataryba, surówka, kromka chleba, kawa lub herbata.X
61-2 jajkasałatka z owoców, herbata lub kawawołowina, seler naciowy, pomidor, ogórki kiszone, kawa lub herbata.X
71-2 jajkazimne mięso z kurczaka lub indyka, pomidor, grejpfrutzupa jarzynowa, mięso drobiowe, pomidor, gotowana kapusta, seler naciowy, grejpfrut, kawa lub herbata.X




Uwaga dotycząca komentarzy umieszczanych na stronie: Poniższe komentarze umieszczane są przez użytkowników naszego portalu. Autorowi strony nie znane są zawody wykonywane przez osoby komentujące. Należy jednak przypuszczać, że nie wszyscy to dietetycy i nie powinniśmy sugerować się ich podpowiedziami. Autor strony zachęca do kontaktu z dyplomowanymi dietetykami.