Jeśli nie wiesz, czy dieta norweska będzie dobrze oddziaływała na Twój organizm możesz spróbować stosować ją tylko przez pierwsze 7 dni.

Jeśli po pierwszym tygodniu odchudzania nie będziesz odczuwał żadnych skutków ubocznych, możesz kontynuować dietę przez kolejny tydzień w celu osiągnięcia najlepszych efektów.

Pamiętaj, że dieta norweska jest najbardziej skuteczna, gdy konsekwentnie jest przestrzegana przez całe 2 tygodnie. Jadłospis na pierwsze 7 dni diety znajdziesz poniżej .

 

Tydzień 1 / Tydzień 2

 

Dzień 1

W pierwszym dniu diety norweskiej podstawą wszystkich posiłków są jajka. Jest to jedyny dzień w tygodniu, w którym zjadamy, aż 9 ugotowanych jaj. Oprócz tego spożywamy grejpfruta, warzywa oraz chleb razowy. W ciągu dnia stale pamiętamy o odpowiednim nawodnieniu organizmu wodą.

  • Śniadanie: 3 jajka.
  • Śniadanie II: 3 jajka, grejpfrut, herbata lub czarna kawa.
  • Obiad: 3 jajka, surówka warzywa bez sosu i oleju, czarna kawa lub herbata i 1 kromka chleba razowego.
  • Kolacja: brak.

Dzień 2

W drugim dniu diety norweskiej zjadamy znacznie mniejszą ilość jajek. Tym razem na obiad spożywamy gotowane mięso wołowe wraz z warzywami. W ciągu dnia stale pamiętamy o odpowiednim nawodnieniu organizmu wodą.