Nie zostawaj w tyle… Dowiedz się czym jest dieta norweska i schudnij w 14 dni

14 dni

Większość diet pomaga zrzucić wagę. Dietetycy kłocą się, o to która z diet jest najszybsza i najzdrowsza. Tak samo jest w przypadku diety norweskiej. Jedni ją kochają, inni nienawidzą.

Nie zamierzam do niej nikogo przekonywać,a poniższa strona ma charakter czysto informacyjny. Na początek zapoznaj się z poniższym opisem, jadłospisem oraz opiniami innych użytkowników i zdecyduj sama czy to odpowiednia dieta dla Ciebie.

Opis i zasady diety norweskiej:

Dieta norweska jest dietą bardzo rygorystyczna. Została ona opracowana przez lekarzy oraz specjalistów do spraw żywienia ze szpitala w Oslo.




Dieta została opracowana stosunkowo niedawno i dzięki niej można pozbyć się kilku kilogramów nadwagi. Należy ściśle trzymać się zasad, w przypadku przerwania diety zalecane jest zrobienie sobie przerwy. W przypadku przerwania jak i ukończenia diety zalecamy przejść na tryb zdrowej i zbilansowanej diety.

Taką przykładową dietę możecie za darmo pobrać tutaj : Pobierz dietę .

Składniki diety:

Dieta Norweska opiera się w głównej mierze na 2 produktach:

  • Jajkach,

  • Grejpfrutach

Jest ona przez to dość monotonna, i po 14 dniach możemy mieć uraz do tych produktów. Na szczęście dieta została wzbogacona również o dodatkowe produkty:

  • Warzywa: marchew, pomidor
  • Mięso(tylko gotowane):
  • Ryby
  • Ser biały

Woda bardzo ważna, ale herbatki i kawka dozwolone

Jak w każdej diecie bardzo ważne jest odpowiednie nawodnienie organizmu. Picie odpowiedniej ilości wody jest niezbędnym elementem do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Podczas każdej diety jest to szczególnie ważne.

Kupujmy tylko wody mineralne – najlepiej polskich producentów (patriotyzm gospodarczy ). Na szczęcie dieta nie zakazuje spożywania herbat, herbatek a nawet słabej kawy(oczywiście bez cukru i mleka).

Wskazówki i najczęście zadawane pytania:

  • Nie ma kolacji
  • Jajka spożywamy tylko w formie gotowanej.
  • Ile pić wody ?  Absolutne minimum to 2 litry płynów dziennie (około 8 szklanek).

Na kolejnych stronach prezentujemy:

 

Uwaga dotycząca komentarzy umieszczanych na stronie: Poniższe komentarze umieszczane są przez użytkowników naszego portalu. Autorowi strony nie znane są zawody wykonywane przez osoby komentujące. Należy jednak przypuszczać, że nie wszyscy to dietetycy i nie powinniśmy sugerować się ich podpowiedziami. Autor strony zachęca do kontaktu z dyplomowanymi dietetykami.





Reklama